– Мова тексту — українська / російська (залежно від анкора).
– Текст повинен напряму стосуватися анкора.
– Анкори можна розділяти комою, якщо потрібно (наприклад, Познань – Київ, автобус), щоб було органічно в тексті.
– Всі посилання мають бути Dofollow (відкриті для пошукових роботів).
– Посилання розміщати в першій половині тексту.
– Текст повинен мати вступну частину і висновки (але не більше 20% від загального об’єму тексту).
– Унікальність тексту не менше 90%.
– В тексті повинно бути мінімум 2 підзаголовки і мінімум 1 список (маркований або нумерований).
– Текст повинен легко читатися і бути зрозумілим користувачам.
– В тексті щонайменше один раз потрібно використати назву бренду KLR Bus.
– В тексті повинно бути мінімум 1 тематичне зображення: використовувати новіші фото з автобусами червоного кольору (брати можна звідси: https://drive.google.com/drive/folders/13ltWcpyNLvCiU47sjDgck8u-U6xmk0F4?usp=sharing)