Під час написання тексту слід орієнтуватися на те, щоб він був цікавий і корисний читачам. Унікальність тексту має бути не менше 90 %.
Кількість символів – 2000.
Необхідно, щоб тематика статті та її заголовок були пов’язані з анкором і сторінкою, на яку веде посилання.
Тема статті максимально має відповідати тематиці сайту, де ми публікуємо статтю, але все ж головну роль у підборі теми статті відіграє саме анкор. Дуже важливо, щоб у статті була згадка бренду, якщо в завданні не вказано інше.
Посилання на сайт, що просувається, розміщується в перших 33% (першій третині) статті
У статті не використовуються посилання на інші сайти, крім сайту клієнта.
В одній статті мінімум 1 зображення.
Стандарти оформлення та форматування статті
Під час написання статті обов’язково потрібно врахувати, що:
– після заголовка h1 не може відразу йти підзаголовок h2, потрібен вступний текст;
– підзаголовків h2 має бути більше одного (якщо є підзаголовки h3, то їх також має бути більше одного під одним h2);
– у статті має бути хоча б один нумерований або маркований список, після якого обов’язково має бути текст (не закінчувати списком розділ статті або саму статтю);
– наприкінці статті має бути висновок щодо всієї статті;
– посилання має бути оточене тестом з обох сторін (по 100 символів, приблизно);
– якщо посилання безанкорне, в навколопосилальному тексті має бути використане ключове слово;
– мова статті має відповідати мові сторінки, на яку веде посилання.