Вітаю!
Основні вимоги:
– Стаття українською або російською мовою на тематику посилання
– Можете писати тільки українською, чи перекласти текст з російської мови, але бажано – щоб посилання вели саме на ту мовну версію, що вказана у завданні
– Посилання повинні бути на ту мовну версію, яка вказана в ТЗ
– Посилання повинні бути розміщенні на початку тексту (перша – у перший половину тексту, а якщо посилань в завданні два, то друга – в другій половині)
– Лише унікальний текст (не рерайт, не згенерований) на сторінці від 2500 символів
– У тексті потрібно використати тематичні картинки
– Використати у тексті 1-2 списки переліку (мінімум 1 має бути)
– Пропозиції не повинні починатися та закінчуватися анкором
Важливо:
– Посилання має бути вписано в текст гармонійно за змістом, має бути розміщене природно
– Навколоанкорний текст має бути логічний анкору
– Жодних сторонніх посилань (ні зовнішніх, ні внутрішніх) у тексті
Стоп-слова для написання текстів (тексти без урахування цих умов не прийматимуться):
– Матеріал має бути загальноосвітнього наповнення, без тверджень, без інформації, що відноситься до Comfy
– Не давати ніяку інформацію від імені Comfy
Заборонено використовувати словосполучення:
– Знижка {%n}, розмір знижки
– Знижка на {назву товару}, на бренди
– Точний {час}, {тривалість} розпродажу/знижки
– Точна дата розпродажу у мережі Comfy
– Твердження, дані різного роду від імені Comfy
– Будь-яка інформація про продаж, частку продажів, конверсії та інші маркетингові та фін.показники
– Ціни на товари
– Тривалість та умови кредиту
Як можна писати: Великі/неймовірні знижки